Dagens tips

 
Vi börjar veckan med ett tips tycker jag!
 
Som ni kanske vet så hade serien Riverdale nyligen premiär - jag har varit nyfiken på den här serien ett bra tag, och till min förvåning (och lycka) så visade det sig att serien går att se på Netflix nu (dagen efter USA, på fredagar), så hurra för mig! Mitt första intryck? Jag gillade det faktiskt, hoppas serien fortsätter i samma stil - då kommer jag definitivt fortsätta att kolla på serien. En recension kommer senare när jag har sett på några fler avsnitt!
 
 
#1 - - Lena:

Hoppas verkligen att denna serie blir en hit! Gillar den jättemycket och piloten var riktigt bra, ska bli kul att se fler avsnitt :)

Svar: Ja, det hoppas jag med på! Ska verkligen bli kul att se vad den här serien har att erbjuda, gillade ju verkligen första avsnittet också.
kristin hedqvist

#2 - - Emelie Karlsson:

Jätte bra start på serien!

Svar: ja visst hade den! :)
kristin hedqvist

#3 - - Celine:

Tyckte också om den! :)

Svar: vad kul! :)
kristin hedqvist