Charmed reboot


En serie som jag kan se om och om igen på är helt klart Förhäxad (charmed) och nu verkar det som om serien får en reboot. Den kommer att utspela sig under 70-talet i en liten stad i New England där tre tjejer kommer att slåss mot ondskan. Enligt  "the CW boss" kommer inte serien ha någon koppling till originalet i nuläget. Det här ska bli så kul att se på, än så länge är ingen skådespelare knuten till serien, men eftersom jag verkligen älskar Förhäxad kommer jag definitivt att kolla på piloten när den kommer ut!
2 kommentarer publicerat i Serier
Taggar: charmed, charmed reboot, förhäxad
#1 - - Yasmine:

Jag o min syster kollade och älskade denna serie när den gick - jag e dock osäker på om jag kommer gilla en reboot? Brukar inte va samma sak... Jag älskade Gilmore Girls när den gick förut men tycker inte det e samma grej nu...

#2 - - Lena:

Blev otroligt rädd när jag läste att det skulle bli en reboot på denna serie men om det nu är nya skådisar och inte vara kopplad till den gamla kanske det kan bli bra :D

Svar: Ja, kan bli riktigt bra med ny story och nya skådespelare :)
kristin hedqvist