Santa clarita diet - första avsnittet

Bild/image source 1 / 2 / 3
Ja, vad ska man egentligen säga om den här serien? - Det är en serie som inte kommer falla alla i smaken, det kan jag lugnt säga. En varning om ni inte tål blod, då så ska ni VEKLIGEN inte se på den här serien.
Själva avsnittet i sig var var helt okej, jag kan tycka att handlingen gick lite fort fram ibland, men inget jag riktigt tänkte på, så jag antar att det bara kan bli bättre. Man kan lugnt säga att det här är en rysare/komedi med många små äckliga scener som nästan får en att vilja titta bort. Antingen hatar man det eller inte. Det är verkligen en antingen/eller serie. Jag trodde den skulle vara lite annorlunda, inte så rå som den var. Kan hända att jag kommer fortsätta att se på den här serien, men den ligger inte så högt upp på min lista just nu.
 
- vad tycker ni om den här serien, HISS eller DISS?