Mina första tankar om...

bild/image source 1 / 2 / 3
Igår började jag äntligen se på den andra säsongen av Gåsmamman, den hade ju premiär i kanal5 då. I alla fall, vad tycker jag om första avsnittet? Jag tyckte det var ett väldigt bra första avsnitt, fastnade direkt och nu längtar jag nästan ihjäl mig efter det andra avsnittet. Egentligen vill jag bara veta nu vad som hände Sonja (SPOILER) när hon blev skjuten i slutet av avsnittet. Självklart kommer hon att överleva, men hur kommer allt att fortsätta nu? En annan sak som hände i avsnittet var att huvudvittnet i Sonjas brors fall mördades brutalt, och nu vill polisen som hjälper hennes familj att hon ska vittna mot sin egna bror. Men än så länge verkar hon inte vilja göra det. Jag tror att den här säsongen kommer bli väldigt spännande. Jag vet i alla fall vad jag kommer göra nästa vecka på torsdag :)