Legion 1x03 "chapter 3"

Jag vet inte hur länge till jag kan stå ut med dessa förvirrande avsnitt, dem hoppar så mycket att dialogerna aldrig blir så långa och det börjar faktiskt irritera mig. Det kan vara okej ett tag men nu börjar jag faktiskt tröttna på det. Sedan behöver vi lite mer svar också, tycker serier mest står runt och trampar. David verkar i alla fall fortfarande ha svårt att kontrollera sina krafter, de andra verkar ha det svårt att förstå hans krafter också. Sen så tycker jag det är dags för David att rädda sin syster. Han verkade i alla fall komma ett steg närmare henne. Jag kommer inte ge upp den här serien riktigt än, får hoppas att serien antar ett lugnare tempo så det blir lättare att hänga med. Och att något verkligen händer i nästa avsnittet.
#1 - - Emelie Karlsson:

Tycker den här serien är så otroligt konstigt wow-ig. Älskar den hjärtligt!! Tycker om hur nära den är X-Men i och med hans pappa, men samtidigt inte. Längtar efter varje veckas avsnitt, men förstår varför vissa kanske tycker den är lite för mycket!

Svar: Ja, det är något med den här serien som håller mig kvar. Den är verkligen annorlunda om man tittar på andra liknande serier.
kristin hedqvist