Legion 1x02 "chapter 2"

Det andra avsnittet var mycket bättre, det är var inte lika rörigt som i det första avsnittet, så man hängde med lite bättre. Nu har David kommit till människor som är som honom, det finns fortfarande andra som jagar honom men nu är han någorlunda trygg. Han försöker tillsammans med några andra (en annan "mutant" med krafter bland annat) att försöka återskapa några av hans minnen så att man kan få reda på ungefär när han först började använda sina krafter.
Jag tror i alla fall att det var det som hände, som jag har sagt, så är det lite rörigt att se på den här serien ibland. Det var så jag tolkade det i alla fall. Det verkar som om dem som jagar David har fått tag på hans syster, han hörde i alla fall hennes röst i huvudet att hon skulle vara i fara. Så jag antar att hennes syster finns på riktigt?
Ska bli intressant att se hur den här serien fortsätter, jag hoppas i alla fall att dem utvecklar karaktärerna ännu mer + att det inte blir lika hoppigt som det har varit.
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Har missat detta så tack för tipset! :)

Svar: Varsågod, du kan se serien på svenska Fox, på torsdagar om jag minns det rätt :)
kristin hedqvist