Gåsmamman 2x03

Tänk vad tiden går fort ibland, 3  avsnitt har redan sänts, känns som igår serien började. Första avsnittet älskade jag, andra avsnittet var också bra men i detta avsnittet tycker jag att det fattades något. Missförstå mig inte, jag tycker det fortfarande är bra. I alla fall, nu har Sonjas bror Niklas släppts ut ur fängelset och det hinner inte gå långt innan han hamnar i trubbel igen med Barry som han är skyldig pengar. Sonja började umgås med sina vänner igen. En av dem verkar ha problem med pengar så nu försöker polisen som hjälpte Sonja att få över henne på deras sida, bland annat med hjälp av pengar. Än så länge verkar hon inte vilja göra det, men jag har på känn att det kommer att ändra sig. Hon verkar vara en sån som veeeerkligen gillar sina pengar. Kan hon stå emot?
Sonja blev än en gång attackerad av någon som försökte döda henne men kom undan, vem är det den här gången som vill ha henne död, är det fortfarande hennes bror Niklas? I det här avsnittet får han som Sonja har jobbat hos, John, reda på vem hon egentligen är och han såg lite chockad ut. Ska bli intressant att se hur nästa avsnitt blir, kommer Sonja att bli attackerad igen och hur kommer det att gå för Niklas?