2x08 "Love is a Devil"

Jag måste börja med att säga NEEEEEJ. I dagens avsnitt hände det, Simon bekände sina känslor för Clary, och hon verkade besvara dessa känslor? Jag vill inte att det ska vara sant, för jag tycker inte att dem har någon bra kemi ihop. Som vänner passar dem perfekt, men som flickvän och pojkvän... nä! Hoppas deras förhållande inte blir så långvarigt, för annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Avsnittet i sig var rätt så händelselöst. Clary, Jace och Alec blev utsatta av en  "insecurity spell"  under Max run ceremoni hos Magnus Banes ställe. Det bästa med det här avsnittet måste nog vara när Magnus Bane och Iris fight, eller hur? I slutet av avsnittet fick vi veta att Clary har blod är heligt och att Valentine behöver hennes blod för att aktivera svärdet som han redan har stulit.
0 kommentarer publicerat i Serier
Taggar: shadowhunters, shadowhunters season 2