1x05 "heart of darkness"


Jag som trodde Bettys mamma var hemsk, men det är inget mot vad Cheryls mamma är, där har ni en HEMSK, mycket känslokall kvinna! Cheryl bjöd in Veronica på middag, en middag som jag aldrig skulle kunna gå på. Man kan väll säga att ingen av Cheryls föräldrar är särskilt snälla... det är bra att se att Veronica stöttar Cheryl, trots att dem har bråkat förut. Jag kan se framför mig dem som riktigt bra vänner, hoppas det håller i sig också. Betty och Jughead fortsätter att undersöka Jasons mord, det visar sig att Polly var förlovad med Jason. Så jag svårt att se att Jason gjorde något mot Polly som gjorde henne "knäpp". Man kan lugnt säga att det är något som inte riktigt stämmer med Jason och Polly. Men vad stämmer i den där staden överhuvudtaget? Alla har minst en hemlighet var. Men det är nog det som gör den här serien bra, jag tror det i alla fall.
 
 
#1 - - Lena:

Dessutom så sa ju mormor/farmor att hon var så glad över att Jason och Polly var förlovade och att dem hade träffats så många gånger, eller ja iaf en gång tidigare vilket ju gör att dem verkar lyckliga iaf men som du säger alla har hemligheter i den där staden. :)

Svar: Ja, just det, det sa hon ju. Hoppas vi får veta mer om Polly och Jason i kommande avsnitt!:)
kristin hedqvist

#2 - - Emelie Karlsson:

Detta avsnitt var jätte bra!!

Svar: Ja, det var det verkligen !
kristin hedqvist

#3 - - Katrine Larsson:

Tycker inte att det verkar som att någon av föräldrarna i Riverdale verkar vara speciellt bra föräldrar tyvärr.

Svar: nä, verkligen inte, och efter att ha sett det sista avsnittet - så håller jag verkligen med dig ännu mer!
kristin hedqvist