Sammanfattning v.49

 
Lethal weapon 2x08
Jag vet inte riktigt om jag gillade hur Roger betedde sig i det här avsnittet mot sin dotter. Han kunde ha hanterat hennes dotter dejtande med grannens pojke på ett bättre sätt men jag antar att det är så Roger är. Tur att han kom på bättre tankar och la ner stritts yxan mot hans granne så att Riana kunde gå på prom med sin dejt.
Tyckte det var kul att se Martins relation till Molly och hennes son, hur han hjälpte till henne och så. Dem två har bra kemi men jag hoppas ändå att dem inte blir tillsammans. Som han sa själv så är hon mer som en syster för honom, och jag hoppas det stannar så också.
 
Scorpion 4x07
Ett helt okej avsnitt. Paige lärde som vanligt Walter någonting. Vilket tålamod den kvinnan har egentligen, men hon verkar göra något rätt för Walter lär sig verkligen något av henne! Har inte så mycket mer att kommentera, men än att Gabe verkar vara nervös inför sin rättegång. Det bästa med det här avsnittet var nog ändå Tina Majorino (Veronica mars) roll, hoppas hon är med i flera avsnitt!
 
Blindspot 3x05
Jag börjar ogilla Read allt mer och mer och i det här avsnittet var ingen höjdpunkt för honom. Jag vet att han döljer något, och att hans chef är inblandad i det på något sätt? Jane fick reda på att hon verkligen hade fött en dotter. Tänk vad svårt att få reda på det, men svårast måste ändå ha varit att hon inte ens minns det! Jane bestämde sig för att det var bäst att hon inte sökte upp sin dotter. När hon gjorde det fick man reda på vad som hade hänt i Berlin för Kurt. Han hade visst redan träffat Janes dotter där och Jane vet inte om det!
0 kommentarer publicerat i Serier
Taggar: blindspot, lethal weapon, scorpion