GOD JUL. VI SES NÄSTA ÅR!

 
Jag tänkte avsluta det här året (kanske tittar in och skriver något på julafton) med att visa er trailern till den nya Mamma mia filmen som har premiär nästa år. Kommer du att kolla? Jag gillade i alla fall den första filment och efter att ha kollat på den här trailern blev jag sugen på att kolla på den med!
 
Det här kommer (kanske) att bli mitt sista inlägg för det här året. För i mellandagarna kommer jag vara ledig och då hade jag inte tänkt blogga. Hoppas ni får en bra jul och ett gott nytt år!
#1 - - Lena:

Så nyfiken på denna hoppas den blir lika bra som föregående!
God Jul och Gott Nytt År på dig med :)

Svar: Det hoppas jag med på! Ja, god jul och gott nytt år i efterskott :)
kristin hedqvist

#2 - - Celine:

Är verkligen så taggad på denna! Tittar alltid på Mamma Mia när jag är lite nere!

Svar: Jag är också rätt så taggad, ska bli kul att se om den är lika bra som den första var!
kristin hedqvist