En vinterlista

 
Jag fortsätter min lista (eller ja, den kommer ursprungligen från Seriedrottningen) men med ett nytt tema, vinter.
 
På ditt schema just nu?
The 100, Pretty litte liars (tittar om), Supernatural, Blindspot, Lethal weapon, Scorpion, Jordskott & Lucifer.
Mest besatt av just nu?
The 100, har verkligen fattat tyckte för den serien just nu!
På din att-se?
Jag vill fortfarande se på The gifted som jag inte har hunnit kolla på än, Orphan black, Supergirl, Outlander, Izombie, The blacklist, Godless. Listan kan nog göras ännu länge, men jag kommer inte på några fler just nu.
 
 
Klassisk vintertv?
När det börjar närma sig julen tycker jag det är extra mysigt att kolla på tex Ernst jul, eller det där bakprogrammet som går på kanal5 just nu. Sen finns det såklart serier som gör riktigt bra julavsnitt som uppskattas.
Tv-serie du saknar just nu?
hm... vet faktiskt inte om jag gör det just nu faktiskt?
Något som gör dig besviken?
Att man får vänta så länge på vissa serier ska komma ut igen, tror lätt att vi kommer få vänta ett tag på att säsong 3 av Stranger things kommer ut!
Tittar du mer eller mindre på tv under vintern?
Nästan lika mycket, men lite mindre under jul och mellandagarna, annars är det som förut!
Tre tips på tv-serier till andra?
Absentia (premiär på viaplay 5/12), Godless (Netflix) & She's Gotta Have It (netflix)
 
#1 - - MALIN:

Kul att läsa :) Ha en fin fredag! Kram

Svar: Vad roligt att du tycker det, kram ! :)
kristin hedqvist

#2 - - Seriereflektioner - en blogg om TV-serier:

Yay, så kul lista :D Ser fram emot Absentia! Kan jag eventuellt låna listan i framtiden?

Svar: Absolut kan du göra det ! :)
kristin hedqvist

#3 - - Alice Lindström:

Rolig läsning :)

Svar: Vad kul att du tycker det !
kristin hedqvist