3 favoriter

Favoritjulfilm?
Jag har några favoriter men min absoluta favorit måste nog ändå vara Ett päron till farsa firar jul (national lampoon's christmas vacation). Det är något men den som verkligen får mig i julstämning. Det kanske inte går som det ska för familjen när Clark försöker planera den perfekta julen men jag gillar hans försök ändå. Särskilt när han försöker få upp julbelysningen och det inte går som det ska men när han väl går så....
 
 
 
 
Favoritjulkalender?
Mysteriet på Greveholm. Behöver jag säga mer?
 
 
Favoritserieavsnitt(jul)?
Finns säkert en del mysiga julavsnitt men jag har alltid gillat Vänners julavsnitt, särskilt den i videon nedan:
#1 - - tess:

Åh älskar julfilmer dessa tider! Roligt med tips! :D

Svar: Vad kul att du gillar det. Håller med dig, älskar julfilmer vid den här tidpunkten på året :)
kristin hedqvist

#2 - - Alice Lindström:

Älskar när serier gör julepisoder!

Svar: Ja, visst är det kul med sådana avsnitt !
kristin hedqvist

#3 - - Saga:

vilka minnen!

#4 - - Celine:

Älskar Friends julavsnitt! :)