Nu är jag tillbaka!

 
Då var min semester över för den här gången, vilket såklart känns lite tråkigt, men det ska ändå bli kul på något sätt att komma tillbaka till sina rutiner, men framför allt (såklart) så ska det bli kul att börja blogga igen!
 
Har ni haft en bra sommar? Det har jag haft, förutom att bara ha varit ledig så har jag haft mina maratonprojekt att kolla på. Supernatural, Zoo & The 100 hade jag som plan att kolla på i sommar. Jag han med 2 av 3, den som jag inte han med att kolla på var The 100. Bästa överraskningen var nog Zoo, har ni inte sett på den serien så gör det nu, den verkligen värd att kolla på!
 
Har ni haft några maratonprojekt nu i sommar?
 
#1 - - NORRSKEN EMMA:

ha en fin dag

#2 - - Lars Gustafsson:

Hej
Jag som har 52 veckors semester hinner med det mesta jag kan och vill göra. The 100 superbra. Där missade du nåt. Men slutet på serien så anar jag en fortsättning. Du får säkert chans att ser den igen