Rebecka Martinsson del 7

Den här serien går verkligen upp och ner för mig, ena stunden gillar jag den och andra stunder tycker det inte alls blir bra. Skrev inte ens om del 5 & 6 för att jag inte tyckte de avsnitten inte var så bra. Men det här avsnittet som jag såg igår var bättre, mer spännande.
Rebecka verkar i alla fall ha svårt att bestämma sig för vem hon vill vara med, killen från Stockholm eller killen hon har träffat nu när hon är i Norrland. Kan tycka att Rebecka beter sig konstig ibland och man får inte riktigt grepp om varför. För egentligen, vad vet vi om hennes förflutna, egentligen? Kanske man får några fler svar i nästa avsnitt, för det behövs för att det här ska bli någorlunda bra i slutändan.
Själva mordfallet handlade om en kvinna som blev mördad i sin säng, det ser ut att vara ett svartsjukedrama, texten och sms:en lutar mot det. Men som Rebecka sa, det stämmer inte riktigt, som om någon vill att det ska se ut som det bara. Kvinnan som dog hade ett barn, som hon tog hand om efter att dennes pappa hade gått bort i en bilolycka, och han verkar verkligen vara traumatiserad. Något måste han ha sett, men vad?
Nästa avsnittet blir det sista avsnitt, så jag hoppas dem avslutar den här serien på ett snyggt sätt.
 
#1 - - A M:

Älskar att kika på din blogg, det dyker upp så mycket nytt och även gammalt för den delen också som jag aldrig har sett eller har hört talats om!
sv: Ja men testa! Säg gärna hur det blev, jag blir så nyfiken hihi :P
Kram

Svar: Vad glad jag blir nu, din kommentar betyder verkligen mycket för mig ! <3
kristin hedqvist