"Mini" recension

Här kommer en mini recension av Supergirl, som jag såg på under påsken!
Hur många avsnitt har du kollat på: 3
Vad tycker du om serien än så länge: Jag vet inte, jag har nog bara inte fastnat för någon av karaktärerna ännu, förutom Kara som jag tycker är bäst hittills. Ibland kan jag tycka att serien är lite töntig och specialeffekterna... nja... det är ingen serie som jag längtar efter att se på, men jag ger inte upp ännu, det kanske blir bättre?
Bästa/sämsta karaktären: Bästa karaktären är nog Kara, de andra karaktärerna har man inte sett så mycket av så det är svårt att säga ännu, så egentligen borde jag nog vänta med den här frågan. Men hittills gillar jag Kara bäst! Sämsta karaktären..... öh, jag har nog ingen ännu, kanske ett bra tecken då?
#1 - - Lena:

Kände detsamma när jag såg serien men har sett fler avsnitt och det blir bättre :)

Svar: Okej, då ska jag inte ge upp och fortsätta kolla :)
kristin hedqvist