JUST NU - listan

Ska jag kolla på - ingenting ;) kanske inte då, men jag ska i alla fall kolla på nya avsnitt av The big bang theory som börjar visas på kanal5 ikväll. Så egentligen är det väll inte "just nu" men ni fattar!
Är det här min favoritkaraktär på tv - just precis nu måste jag säga Buffy från Buffy the vampire slayer - för jag håller just nu på att kolla igenom den serien. Den tjejen alltså!
Senaste tv-nyheten jag läste - att fjärde säsongen av Skam blir den sista *snyft*
Tänker jag på - hur mycket jag saknar serien 13 reasons why, varför tog den slut, vad ska jag kolla på nu? Måste hitta en ny serie att bli besatt utav.
Ser jag fram emot - att det ska bli påsk så att jag kan spendera mina dagar med att kolla på alldeles för mycket serier #älskarattstreckkollapåserier
Vill jag diskutera - varför det bara blir 4 säsonger av skam, hur tänkte egentligen skaparen bakom den serien när hen tog det beslutet?
Fasar jag för - att det inte blir någon till säsong av 13 reasons why, för det är en serie som jag gärna skulle vilja se mer utav.
Önskar jag - att skaparen bakom 13 reasons why ska höra mina böner och ge mig en till säsong av denna underbara serie.
 
Listan är lånad från Seriedrottningen