En till säsong för...

Läste nyss att Shadowhunters är förnyad för en 3 säsong! Ärligt talat trodde jag inte det här skulle hända, för ja... säsong 2 har inte varit så bra hitillst, så att den fick en till säsong förvånade mig verkligen. Har den här serien ens bra tittarsiffror? Vad tycker ni om det här? Jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka, jag gillar på ett sätt den här serien för att jag har läst böckerna... aja, hoppas att serien blir bättre, vem vet liksom, säsong 2b är ju inte över heller!
#1 - - Lena:

Jag är så kluven. Jag älskade säsong 1 men avsnitten och handlingen i säsong 2 har varit så ojämn men det kanske ändras när resterande avsnitt kommer.

#2 - - Felicia:

Shadowhunters är topp 3 tittarisffor-mässigt på sin kanal så den ligger ganska bra till.

Svar: Jaha, du ser, det visste jag inte. Då förstår jag det lite bättre :)
kristin hedqvist