Beställt

Bild/image source 1 / 2
Igår fick jag ett ryck och beställde hem tre dvd boxar, det blev första säsongen av Supergirl och de 2 första säsongerna av Supernatural. Har alltid velat titta på Supernatural men aldrig tagit mig tid, men nu när det är påsk och jag är helt ledig så ska jag titta på några avsnitt hade jag tänkt. Supergirl är också en sådan där serie som jag vill se på, men aldrig tagit mig tid att göra. Så jag kunde inte stå emot när jag såg den framför mig. Hoppas nu bara att posten kommer när den ska, annars blir jag inte så glad. Vad ska du göra i påsk?
#1 - - Lena:

Jag ska faktiskt resa bort och bara ta det lugnt, läsa böcker, kolla ikapp på mina serier. Supergirl är bra hoppas du gillar den :)

Svar: Det låter som en bra påsk det, hoppas du får det kul ! :)
kristin hedqvist

#2 - - Elsa:

Älskar de första säsongerna av Supernatural :D Många andra säger att de tycker serien blir bättre senare men jag gillar faktiskt de första fyra säsongerna bäst :)

Svar: Vad kul, får hoppas att jag tycker samma sak, för jag har ju hört mycket bra om den här serien !
kristin hedqvist

#3 - - Netti Starby:

Åh vad kul! <3 Kramis