drama/skräck

Som jag skrev i mitt förra inlägg är jag på jakt efter fler serier att kolla på. Och här kommer en till serie som kanske är något att se på. Den heter Dead of Summer i alla fall (kanal 11 kommer visa den på måndagar med start 22.00) - den verkar i alla fall vara en serie som jag skulle kunna gilla. IMDb på denna serie kanske inte är den bästa, den har bara fått 6,3/10! Har inte heller hört som mycket om den här serien, men jag kommer nog ändå ge den en chans, så får vi se om jag kommer fortsätta att se  på denna serie. Jag får helt enkelt återkomma när jag har sett några avsnitt!
Här har ni en trailer att kolla på, vad tycker ni?
 
#1 - - Emelie Karlsson:

Jag har sett hela säsong ett! Följde den när säsongen gick i USA! Tyckte faktiskt det var en väldigt bra säsong, blev chockad över kvalitén varje avsnitt! Man får en otrolig överblick på vilka karaktärerna är, då nästan varje karaktär får ett avsnitt!