mina tankar om

bild: wikipedia
 
Svenska Fox har börjat visa tv-serien Bull - serien med Michael Weatherly (NCIS) som spelar Dr. Jason Bull. Jag har ju hört talas om den här serien lite, den har fått mixade recensioner, men jag tyckte den förtjänade en chans. Gillade honom i NCIS, sååååå..... vet inte riktigt vad jag tycker om jag ska vara ärlig. Det är verkligen en annorlunda serie som man inte direkt ha sett förut, och det är väll bra. Det är Dr. Jason Bull som jag inte riktigt vet om man ska gilla eller inte. Annars var första avsnittet rätt så bra, man kanske skulle ha velat veta vem som egentligen var mördaren. Men det kanske bara är jag som är "skadad" från andra liknade serier där man alltid får veta vem mördaren är. Kommer i alla fall ge serien en chans, Bull kanske växer i mina ögon efter några avsnitt:)
 
 
#1 - - Emelie Karlsson:

Tyckte den här serien var sååå dålig när jag såg piloten haha! Gav upp den direkt, vilket antagligen var ganska orättvist