I helgen...

Min helg har bestått av mycket tv-serie tittande, men jag har också hunnit med att gå på en marknad. Där fyndade jag några filmer för en billig peng, 7 filmer för 270 kr är väll ändå ett fynd? Så nu har jag något att göra den närmaste tiden. Serierna jag har kollat på i helgen är Luke Cage och Scorpion. Jag älskar verkligen serien Scorpion, det händer väldigt mycket i varje avsnitt, så man blir aldrig uttråkad och det gillar jag verkligen. För ni som inte har sett serien så är den baserad på Walter O'Brien liv, som är ett geni med IQ på 197. Walter blir tillbedd av Homeland Security att sätta ihop ett team av begåvade personer som ska hjälpa till att lösa de svåraste fallen som USA och världen kan träffa på.
 
#1 - - Lena:

Härligt fyndat!

#2 - - Kourtney:

Den låter intressant! Tack för tipset!