TONIGHT

Nu händer det grejer på tv-kanalerna, man kan säga att dem verkligen har kommit igång nu. Ikväll börjar nämligen två nygamla tv-program som jag alltid kollade på förut, Familjen annorlunda och Du är vad du äter.
 
Du är vad du äter - nu med en ny programledare, Annika Sjöö heter hon. Verkar var samma upplägg som det var förut, när Anna skipper var programledare. Kommer definitivt att titta på det här när jag har tid över.
Bild viafree.se
 
Familjen annorlunda - det här programmet har jag tittat på sedan det först började sändas 2009. När jag har sett på det här programmet har jag insett att jag aldrig kommer skaffa en sådan stor familj själv. Tycker ändå det räcker gått och väl med ett syskon :)
BIld: tv4
0 kommentarer publicerat i Tv
Taggar: du är vad du äter, familjen annorlunda