Just nu kollar jag på !

Just nu håller jag på att kolla om serien Sleepy hollow, är just nu på säsong 1. Jag började faktiskt kolla på den när den först hade premiär, men av någon anledning slutade jag kolla på serien och nu när jag såg att den fanns på Netflix så blev jag sugen att se på serien igen. Läste föresten att Robbie Kay som var med i Once upon a time ska vara med i den 4:e säsongen av Sleepy hollow, det kan bli intressant att se på, eller hur?
 
 
 
 
#1 - - Emelie Karlsson:

Problemet med säsong 4 dock är att seriens viktigaste karaktär inte är med haha!! Är så ledsen pga Sleepy Hollow då säsong ett är bland det bästa jag sett, de andra två säsongerna är inte alls bra!

Svar: ja, läste det jag med, lite konstigt att dem tog bort den karaktären! Men, men, kommer nog kolla igenom alla säsongen ändå - och titta på den fjärde också :)
kristin hedqvist