Fantastic Beasts and where to find them

Jag är framför allt en stor tv-serie nörd, men jag har också varit (och är nog fortfarande ibland) en filmtittare av stor rang. Ni ska bara se min dvd samling :) men till saken, en film som jag verkligen längtar ska komma ut på bio just nu är Fantastiska vidunder och var man hittar dem (fantastic beasts and where to find them). Det är en film baserad på en bok av självaste J.K Rowling (länk till Pottermore). Filmen utspelar sig ett decennium innan Harry potter och hans vänner börjar på Hogwarts, där får vi följa Professor Scamanders resor i den magiska världen i jakt på fantastiska vidunder och vart han träffar dem.
 Biopremiär i Sverige är 16 november
En kommentar publicerat i Filmer
Taggar: fantastiska vidunder och var man hittar dem, harry potter
#1 - - Katrine:

Jag längtar extremt mycket till denna film har premiär, är så taggad.