Tisdag kväll

Idag har jag mer tv att titta på, jag syftar på gårdagen då det endast fanns en ynka tv-serie som föll i min smak, men idag är det annorlunda. Klockan åtta i kanal5 går ArrowSom Dark Archer eliminerar Malcolm forskarna som skapade Markov Device och fraktar den sen till Starling city för att förstöra Glades. Oliver, Diggle och Felicity infiltrerar Merlyn Global för att ta reda på vad Malcolm har för planer. Efter det måste jag välja om jag vill se på Svenska hollywoodfruar och The big bang theory och Malin åkermans nya serie Trophy wifeKate faller för Pete och upptäcker att hon hamnat mitt i ett eldorado av två ex-fruar och tre barn. Kate gör sitt första försök som förälder när hon istället för Pete är med på ett allvarligt samtal med sonens lärare. OCH tillslut när klockan slår 22.00 måste jag välja igen, titta på Project runway och Mike & molly... hur ska jag göra ? :)
 
En kommentar publicerat i Dagens TV, Serier;
Taggar: arrow, mike & molly, svenska hollywoodfruar, the big bang theory, trophy wife
#1 - - Belinda Breed:

Jag funderar på att börja kolla på arrow :)

Svar: Gör det du, arrow är en riktigt bra serie !
kristin hedqvist