The tomorrow people

The tomorrow people handlar om ett gäng ungdomar som heter Tomorrow people, dem är ett reultat av genetisk mutation och de har utvecklat specilla krafter, telepathyteleportation, och telekinesis. Serien fokuserar på den unga killen Stephen Jameson, som just har fått reda på att han är som dem, han har krafter, precis som hans pappa hade. Hans pappa, som var den av tomorrow people som hade mest krafter, försvann flera år innan själva serien börjar, han försökte hitta en säker plats för tomorrow people att bo på. För de jagas av en orginistion som kallas Ultra, som använder deras egna folk för att hitta dem.
 
Mina tankar om serien:

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här serien, den hade en helt okej början, kanske inte det mest spännande jag någonsin har sett men jag antar att en sådan här serie kan ta sig och bli riktigt bra, jag får vänta och se helt enkelt, man vet aldrig!