Idag är det söndag

 
Den har helgen hade jag inte alls planerat att inte blogga, det måste ni veta, men det bara blev så av någon konstig anledning. I alla fall idag hade jag tänkt titta på Bones, men så kom jag på att det inte går längre, uppehåll!! SÅ nu har jag ingenting att titta på, typiskt söndagar... kanske sätter på en av många filmer som jag köpte när jag var på Rättviksmarknad, kan ni tänka er att man kan köpa 13 filmer för endast 300 kr??! För det var det jag gjorde, så den här söndagen är inte riktigt kass, har 13 nya filmer att kolla på :)
 
 
#1 - - en glad läsare!:

Hej! Gud vilken fin blogg du har, love it, love it!! :)

Jag har just hittat en sjuuukt bra blogg som du också skulle älska och så gick jag in på din blogg för att kolla om du uppdaterat och så kom jag ihåg att jag skulle tipsa dig om den bloggen! Jag lovar att du kommer älska den!

Den heter: http://joys.webblogg.se - och bloggen är grym, bra design, bra inlägg...osv! Skulle blir glad om kollade in den och slängde in en kommentar på den och dessutom har hon en frågestund just nu! Kram!!