Spring Breakers

Igår såg jag på filmen Spring breakers - se inte den filmen, den var verkligen bara osmaklig rakt igenom. den var också rätt så rörig och slutet, NJA, bättre slut kunde de väll ändå ha gjort?? JAJA, jag har ju blivit varnad för den här filmen, jag kanske  borde börja lite på era ord... visst det kanske hade sina moments, men inte mer än det. jag kommer ihåg hur intressaerd jag var av filmen när de hade börjat spela in filmen.. om jag visste om hur filmen skulle bli skulle jag nog inte ha brytt sig så mycket och framför allt inte ha sett på den!
 
#1 - - Natta:

Håller med! Tanken dom hade verkar bättre än vad resultatet blev. Inte sevärdigt och även jag har hört fler som tycker så. Trist, för bättre än det där hade nog egentligen inte varit så himla svårt!

#2 - - JoJo:

Jag tyckte den mest bara var...konstig. Jag såg faktiskt bara 2/3 av filmen, sedan somnade jag, haha.