Blandat

Idag är det äntligen dags för ett avsnitt av Witches of east end - som jag har längtat.
Förrensten, jag har inte pratat så mycket om Under the dome sen jag började kolla på det - kanske har en bra anledning också? Kanske inte den bästa serien jag någonsin har sett, visst, den har sina stunder men inte mer än det. ska nog ändå se klart hela säsongen, så mycket tycker jag serien ändå förtjänar. Förresten har ni hört att Trophy wife har laggts ner (ni vet serien som visas i kanal5)? Tråkigt tycker jag, jag gillade faktiskt den serien, roliga karaktärer som stog ut bland alla andra tråkiga personligheter i serie världen... men, men, jag kommer ändå inte sörja över serien, SÅ bra var den ändå inte!
 
En kommentar publicerat i Serier
Taggar: trophy wife, under the dome, witches of east end
#1 - - Mathias&Rebecca:

Vart kan man se Witches of east end ? Dreamfilm eller swefilmer har inte det ute!

Svar: Jag använder mig av thepiratebay - men då är det inte svensk text vill säga ..
kristin hedqvist