Arrow

Har äntligen börjat titta på den andra säsongen av arrow nu, och jag gillar verkligen hur den andra säsongen har börjat. Dock är Laurel en karaktär jag kan vara utan, hon är bara irriterande tycker jag. Annars kan jag lätt säga att jag gillar Emily Bett Rickards som spelar rollen som Felicity Smoak, kul är att hon har rätt så många scener i avsnitten också, det förtjänar hon.
 
Kanal5 visar Arrow, som går på tisdag klockan 20.00 - Säsong 2. Avsnitt 3 av 23. En brottsling som Lance grep flera år tidigare rymmer under ett jordskalv och fortsätter att tortera och mörda kvinnor. Felicity erbjuder sig att vara lockbete så att Arrow, Diggle, och Lance ska kunna fånga mördaren men planen går väldigt snett. I rollerna: Stephen Amell, Katie Cassidy, Colin Donnell, Willa Holland, Susanna Thompson.
 
 
#1 - - Sofia - Lever drömmen i LA:

såå bra serie :D