Castle

En serie som jag har börjat kolla på av en ren slump är Castle - den är inte en ny serie och det är inte förens nu som jag har börjat kolla på den, men jag har för mig att den har gått på TV4 förut men att den nu går på kanal5, rätta mig om jag fel? Vad jag har sett än så länge (två avsnitt) har jag faktiskt gillat det jag har sett, kanske ska vänta några till avsnitt innan jag ger min slutliga domm, för jag har en fårmåga att trötta på serier.
 
Förut kollade jag på Greys, men det har jag slutat med, kollade också på scandal, heart of dixie, red widow m.m - så än vet jag inte vad jag tycker riktigt, haha :) Jag tror det är så för att jag gillar serier som det händer mycket i, någon spännande historia måste det vara så jag verkligen ska längta till varje avsnitt och om det går långsamt framåt orkar jag helt enkelt inte se på en hel säsong. har mycket annat för mig också så då orkar jag inte slösa bort massa tid på tråkiga serier. I alla fall tillbaka till Castle, ska verkligen försöka så bra jag kan den här gången, det lovar jag er men framför mig själv!
 
 
#1 - - Emma:

Jag är helt nerkärad i Castle sedan jag råkade komma över den under säsong två :)