på tv ikväll !

Ibland är det inte alltid så lätt att vara mig, nu på sistone är det verkligen mycket man vill se, och tiden räcker helt enkelt inte till. Har man ett jobb att sköta kan man inte se på serier hela tiden :( vilket jag faktiskt kan tycka är lite tråkigt. I alla fall, till saken, idag börjar en ny serie, en annan serie har säsongspremiär och nu klockan 20.00 börjar Lyxfällan visa en ny säsong.. sen att det börjar andra serier som jag vill kolla på också, orkar jag inte ens tänka på! AAAH! Vilket i-landsproblem jag har va :)
 
Vad är det för serie som hade säsongspremiär ikväll då? Jo, Once upon a time börjar att visas igen på kanal5 - ni som vill titta får slå på tv:en klockan 20.00 på 5:an ikväll. Den nya serien som går alldeles efter Once upon a time är den spännande serien Person of interest. Jag kommer nog spela in dessa program så jag kan blogga lite, det gillar ni va ? Det gör jag jätte mycket i alla fall ♥