gladiatorerna

 
Ikväll hade faktiskt Gladiatorerna premiär, klockan 20.00 började det - glömde av att tipsa om programet innan, så jag får göra det nu istället! Jag minns att jag kollade på Gladiatorerna när jag var mindre, varje fredag satt jag och min syster och kollade på det, fasen vad det jag tyckte det var ,kommer jag ihåg nu. Jaja, nu kanske jag är lite för stor för det här programet men till er andra så tycker jag verkligen ni ska kolla! Verkligen värt att se på, alla gånger :)
 
#1 - - Anonym:

Skulle du kunna hålla lite uppdatering kring Teen Wolf tror du? Som om den kommer att börja visas i Sverige och ifall den kommer ut på DVD med svensk text är du gullig :)

#2 - - Linnea & Matilda:

ääääälskar gladiatorerna! Nu är det så att vi har en tävling i våran blogg där man kan vinna en Spikebra (en bh) är du intresserad så hittar du all information om tävlingen här :http://www.nattstad.se/idioterna?id=6152991