Witches of east end 1x10

Nu har jag äntligen fått se det sista avsnittet av serien Witches of east end - glad blev jag också när jag fick reda på att det kommer bli en till säsong.
 
Som jag trodde så slutade det med att Freya inte gifta sig med sin dash och snacka om att han inte blev glad över det. Jag förstod nästan från början att det inte skulle bli dem två, utan att Killian var den rätta - för det måste han ju vara med tanke på vad Freyas pappa hade sagt om henne och deras tidigare liv tillsammans. Sen att dash inte blev särskilt glad över när Freya duppande han på deras bröllopsdag, kan jag förstå men att göra som han gjorde mot sin bror är ändå att ta i, hoppas han ångrar sig! Längtar ihjäl mig tills den andra säsongen börjar, den ska visst visas någon gång under 2014 & den säsongen kommer att vara på 13 avsnitt.