ravenswood

...Pretty Little liars kommer få en spin-off serie som kommer att heta Ravenswood! Än så länge så har man inte fått reda på så mycket om serien, men det vi vet är detta : serien kommer utspelas inte långt ifrån Rosewood(där alla pretty liars bor) och att staden har i åratal drabbats av en dödlig förbanelse. 5 främlingar upptäcker plötsligt en oväntad förbindelse mellan dem och måste då börja gräva i deras stad mysterier och hemska historia.Serien kommer att ha premiär efter pll årliga halloween avsnitt!
 
 
#1 - - eviz:

Hejsan grymt cool blogg!!
Oh nice ! Har faktiskt tänkt att börja kolla på de pll :D
Hoppas du får en awesome dag och att du mår bra!
Kolla gärna in min blogg, lite anorlundare från andra tjejbloggar!
Hjälp mig även att vinna skor så kan du bli länkad!
Kramar!!!

#2 - - Alice - bilderbyalice:

Hejhej, jag har en tävling där man kan vinna valfri vara för max 150:-. Du hittar inlägget här: http://bilderbyalice.se/2013/march/tavling-vinn-valfria-varor-2.html#comment
Massa förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer & har en bra kväll!

#3 - - Mathilda:

Hej, din blogg är verkligen jätte rolig, super kul att läsa om serier i med att jag älsakr det! Skulle vara jätte roligt om du hade kollat
In på min blogg och kanske lämnat en kommentar!
Kram! :)