hela sverige bakar

Nu måste jag bara tipsa om ett program som jag antagligen kommer att kolla på när det har premiär, Hela sverige bakar heter programmet som kommer ha premiär på Sjuan på torsdag. 12 svenskar kommer under 10 veckor att tävla om att vinna baktävligen Hela sverige bakar.
 

5 kommentarer publicerat i Tv
Taggar: hela sverige bakar
#1 - - Molly Bergström - UPPSALA:

Stormar det lika mycket hos dig som här? Man blåser ju bort :P
Hoppas du får en bra måndag iaf :D KRAM!!!!

#2 - - Systrar I Jeans:

Jätte fin blogg! :)

Svar: Tack tack, vad snäll du är =)
kristin hedqvist

#3 - - Anonym:

Nej men titta här! En konkurrent! ;)
Det där programmet verkar sjukt bra. Ska bli spännande att se det. Man lär ju bli något frestad av allt gott kan jag tänka mig. ;)

#4 - - SAGA NILSSON:

Asfin blogg! ♥ :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar också :)

Svar: Tack ska du ha, dina ord värmer ! :)
kristin hedqvist

#5 - - bsvfyr:

I'm not sure why but this blog is loading incredibly slow for me. Is anyone else having this issue or is it a problem on my end? I'll check back later on and see if the problem still exists.|