2 broke girls

2 panka tjejer (2 broke girls) - den här serien är verkligen en stor succé, premiäravsnittet i USA sågs av 19 miljoner tittare. Serien har sen dess fortsatt att locka en storpublik och har bland annat nygligen röstats fram till bästa nya tv-komedi av people's choice awards. En av skaparna av 2 broke girls är Michael patrick king som ligger bakom den ikoniska serien Sex and the city. Beth behrs och Cat dennings spelar huvudrollerna som de två servitriserna Caroline channing och Max black.
 
 
#1 - - Jonna <3:

Hej kom och va med i gissa kändis

pris: ett inlägg fullt med reklam för DIN blogg

#2 - - Merri:

Jag är en tjej som ääälskaaar Tv serier!! nu när jag har kollat på trailern som du la upp funderar jag verkligen om jag ska se serien eller inte. Vilken är din favvo serie? Kram!

Svar: Jag tycker verkligen du ska se på den, verkar vara hur bra som helst! Ja just nu gillar jag pretty little liars, gillar också att kolla på Revenge och Once upon a time !
kristin hedqvist

#3 - - AddieHero:

Tjaaa!
Tänkte bara tipsa om en tävling jag precis startat. Lottar ut ett set med sminkborstar, och det är jätteenkelt att vara med. Kolla in!

http://addiehero.blogg.se/2012/september/tavling.html

Kram Addie!