1 oktober

Det ska bli så kul att titta på när Project runway sverige börjar den 1 oktober - för jag är ett stort fan av orginal serien, har tittat sen det först började 2004. Vet ni att Victoria som var med i Top model sverige(senaste omgången) är en av deltagarna i programmet, det trodde jag inte - ska bli kul att se vad hon går för !
 
Så här står det om första avsnittet:
 
"I första avsnittet hälsas de välkomna av programledaren Sofi Fahrman och mentorn Rohdi Heintz. De möts på en lyxig bar och dricker champagne. Men det blir en chockstart när de får beskedet att de måste slåss om tygerna runt omkring sig till den första utmaningen – att visa vilka de är som designer. Nu är det dags att presentera sin stil och de har två dagar på sig att skapa en outfit."
 
Här har ni deltagarna som kommer vara med i svenska Project runway !
2 kommentarer publicerat i Tv
Taggar: project runway sverige, sofi fahrman
#1 - - anna:

åh nej jag som tyckte hon var så jobbig haha men kan nog bli kul att se :)

#2 - - Adriana:

Fin blogg! Kika gärna in på min :)

Svar: Tack tack, det ska jag göra :)
kristin hedqvist