långt kvar!

Som vanligt råkar jag se promon till det fjärde avsnittet av TVD, och än en gång vill jag att det ska bli fredag så jag får kolla på avsnittet själv ! The vampire diaries är verkligen min favoritserie just nu !
 
 
3 kommentarer publicerat i Serier
Taggar: the vampire diaries, the vampire diaries 4x04, the vampire diaries season 4
#1 - - undefined:

har alltid gillat den serien men tyckte den blev ännu bättre när Elena blev vampyr, så himla spännande :)

#2 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

ÄLSKAR den serien :D

P.S Skulle betyda SUPERMYCKET om du ville rösta på mig! Man kan göra det varje dag fram till 30 oktober. Varje klick betyder!! :D
http://adaras.se/2012/october/hjalp-mig-vinna.html#comment

#3 - - Kajsa:

härlig blogg. Kram

Svar: TACK så mycket :)
kristin hedqvist