#1 - - Nina:

Hej!

Jag ser att du har gjort om lite i din design. Högst upp till höger tror jag att det är från tv-serien "Pretty Little Liars" stämmer det? Är det från en ny säsong? går den på tv i Sverige just nu och när och var i sådana fall? Hur många säsonger finns det egentligen? Har bara sett några få avsnitt och följer inte serien sådär jätte noga vilket jag skulle vilja ändra på.

Tacksam för svar.

P.S ÄLSKAR DIN BLOGG <3

#2 - - Nina:

Hej!

Jag ser att du har förnyat din design lite gran. Längst upp till höger tror jag att det är en bild från tv-serien "Pretty Little Liars" stämmer det? Vilken säsong är den ifrån, i sådana fall? Går tv-serien i Sverige just nu och var och när? Hur många säsonger finns det av serien?

Jag har bara sett på några få avsnitt oregelbundet vilket jag skulle vilja ändra på och istället börja följa serien.

Tacksam för svar.

P.S JAG ÄLSKAR DIN BLOGG <3

#3 - - manda:

fin blogg, följa varann via bloglovin ? :) / MAnda på ryyttarduon

#4 - - anna:

det gick ju hur bra som helst! :D

#5 - - Anneli:

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-3.html#comment

#6 - - Tuva:

Jaa det gick ju bra , typ Grattis Sverige :)