q/a

Q/A

Mitt svar:
Tycker alltid det är bra att få kritik, bra som dålig - tycker bara man växer i sin roll som bloggare då! Jag vill mest bara förklara min blogg för er, vad MIN blogg handlar om osv utifrån denna kommentar ↑

Jag skriver om allt möjligt inom film och tv-serie världen men också om kändisar och annat inom nöjesvärlden. På det sättet jag gör detta, alltså det upplägget jag har på min blogg är på ett sätt som jag gillar. Jag ger tips på filmer/serier jag gillar men också om allt nytt som börjar som jag kanske inte gillar så mycket - men det gör jag för alla andra där ute som kanske uppskattar det, den här bloggen handlar inte OM MIG alltså, utom den är mer än så :) Jag kan inte heller påstå att jag bara tar texter från andra sidor utan jag försöker få ihop en egen text (men självklart är det inte alltid så).

...och till sist måste jag höra med mina andra läsare - hur tycker ni mina inlägg är, bra eller dåliga ? P.S du som skrev denna kommentar - jag tar till din kritik och kommer fortsätta som jag gör men jag kommer tänka på dina ord! D.S
#1 - - Sara (som skrev kommentaren):

Bra svarat :) Och kör du på det du tycker känns bäst!



Och att jag skrev att du tog texter från kanal5, var kanske lite att hårddra det, var bara känslan jag fick efter en snabb titt, men ser ju att du använder dina egna ord också!



Ha det fint! Kram