"hotlanta" något för dig ?

Har ni sett tv-program The real housewives of atlanta ? Om ni inte har gjort det så går programet varje vardag (förutom fredag) klockan 19.00-20.00 i TV3. Jag har själv sett några avsnitt, rätt många men jag måste nog se några till avsnitt innan jag kan avge en dom, serien är dock inte lika bra som The real hosuewives of Beverlyhills är. Men det är nog mest en smaksak, för i the real housewives of atlanta är det en hel del drama där med.

#1 - - anna:

de där programmen är inget för mig, blir mest arg på alla haha

#2 - - Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik (Fotograf):

Glöm inte att tävla om ett armband från märket Humanity / Good Works på min blogg! :D

#3 - - Anonym:

Hey!

Sugen på lite shopping inför våran/sommaren?

Då rekommenderar jag en superbra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Nelly.com, Åhléns och Kicks!



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det är 100% gratis och det fungerar, har testat själv. :)