Awkward

Idag har en serie jag verkligen gillar säsongspremiär i USA, Awkward och jag kan nästan inte vänta tills man kan se det första avsnittet, vill ju se allting nu nu nu ! Får se om jag hittar det första avsnittet på internet eller så kanske måste man ladda ned första avsnittet (mohaha), orkar inte direkt vänta till MTV börjar sända Awkward på tv ! Vilka I-landsproblema man har... ♥
 
 
#1 - - Molly Bergström, UPPSALA:

Jag har i samarbete med två företag en tävling på gång.
Kika in i inlägget jag länkar nedan för att ge mig ett svar på vad DU vill vinna!

KRAM, MOLLY BERGSTRÖM
http://mooollys.se/2012/june/partykondomer-eller-monstergym.html#comment

#2 - - anna:

åh jag ÄLSKAR den där serien! ska bli så himla kul imorgon :D

#3 - - A.:

Jaa, awkward är skitmysig. Jag rekommenderar att streama. ;)