The hunger games 18/8

En film som jag verkligen längtar efter tills den kommer ut på dvd är The hunger gamesoch nu är det inte så långt kvar, visst det är en månad kvar, men inte så långt kvar i alla fall. Det var ju ett tag sen jag såg filmen på bio och vill mer än gärna se den igen, igen och igen. För den här filmen är verkligen en av mina favoritfilmer och medans jag väntar funderar jag på att läsa böckerna medans jag väntar på att filmen ska komma ut på dvd..
 
Förresten, vad tycker du om The hunger games - bra eller inte ?
 
#1 - - Diana:

cool blogg! :D

Svar: tack så mycket, vad snäll du är :)
kristin hedqvist

#2 - - love&peace:

Filmen är bra men böckerna är ännu bättre! :)

#3 - - amanda <3:

Jag älskar den! Har dock inte läst böckerna ;D

#4 - - Nina:

Har än inte sett filmen, tog bara 3 dagar att läsa första boken. Du kommer inte be besviken på boken!