Melodifestivalen - deltävling 4

Snart är det dags för den sista deltävlingen (förutom andra chansen) innan den stora finalen i globen - som vanligt har jag lyssnat igenom låtarna och ja vad ska man säga.. tror inte Charlotte perellie går vidare till finalen, för så bra är inte låten, enligt mig då! HÄR kan ni lyssna igenom alla låtar själv.

Här har ni deltagarna som kommer att uppträda ikväll: (uppdate00:08)
1. Charlotte Perrelli – "The Girl"
2. OPA! – "Allting blir bra igen"
3. Dynazty – "Land of Broken Dreams" - gick vidare till andra chansen
4. Lotta Engberg och Christer Sjögren – "Don't Let Me Down"  - gick vidare till andra chansen
5. Hanna Lindblad – "Goosebumps"
6. Axel Algmark – "Kyss mig"
7. Lisa Miskovsky – "Why Start A Fire" - gick vidare till final
8. Danny Saucedo – "Amazing"
- gick vidare till final

2012
#1 - - Mathilde:

Var med och TÄVLA om 5 STYCKEN PLUS-ABONNEMANG TILL SLUTET AV NÄSTA ÅR (HELA 2012 OCH 2013) från REMBY.COM, i min blogg. (remby är program där du kan redigera bilder och göra collage och liknande)



Direkt länk!

http://happyfluffy.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-gratis-plus-tjanst-hos-rembyco.html#comment



Om du inte vill vara med och tävla, gå gärna in på min blogg och säg vad du tycker. =P