ikväll!

Både idag och igår har jag verkligen njutit av min ledighet och då har min kära blogg fått lidit lite, men jag hoppas alla har överlevit min ledighet ♥ Får se hur uppdateringen blir imorgon också, ska göra mitt bästa annars återkommer jag nog dagen efter, om jag är i skick vill säga :) I alla fall, ikväll ska jag se på en film jag har hyrt, The bourne legacy, har ni sett på den? Annars, hur kommer ni spendera eran kväll då?
 
#1 - - www.smsweden.se:

Vem är det i din header ?? :D jättebra blogg, ja läser ofta !

Svar: Om du menar hon i mitten så är det en svenska som heter Mylaine Hedreul, du kanske känner igen henne från filmen Linas kvällsbok?
Tack så mycket, vad glad jag blir nu :)
kristin hedqvist

#2 - - www.smsweden.se:

jaha, trodde de va samma tjej i alla bilder :D var ifrån e de andra 2 bilderna?

Svar: Bilden till vänster är en tjej som heter Alice Englert och länsgst ut på höger (den brun håriga tjejen) heter Kat Dennings :)
kristin hedqvist