Q/A - du frågar, jag svarar !

Fick just en väldigt fin kommentar av en läsare och tänkte svara även här på min blogg också, men mer utförligt nu. Först och främst vill jag tacka för att du gillar min blogg, så gulligt skrivet! Som jag skrev till dig i en kommentar så har jag nog ingen favoritfilm, jag har istället en hel drös filmer som jag kan se om och om igen utan att tröttna. Till exempel så gillar jag verkligen alla Scream filmerna, eller ja, iaf de tre första mest. Sen så har jag alltid varit ett stort fan av Jurassic park filmerna - visste ni att det kommer komma en fjärde film och den kanske har premiär nästa år? Jag har också alltid gillat harry potter och därför måste jag såklart nämna dessa, då jag inte får nog av harry potter böckerna.
Just nu är jag inne i en "pretty little liars" period och har kollat på denna serie allt för ofta, och när jag såg sista avsnittet (sommaravslutningen) i onsdags kunde jag inte låta bli att tappa haken, ni fattar om ni ser de sista minuterna i avsnittets slut. När jag vill skratta lite så ser jag alltid på The big bang theory, så bra serie alltså! Sen finns det så många bra serier som har slutat att gå, till exempel : Sabrina tonårshäxan, förhäxad, buffy the vampire slayer.
 
 
 
#1 - - johanna:

haha, resultatet finns på bloggen nu om du är nyfiken :)