Q

Vad tyckte ni om första avsnittet av Ung & bortskämd som hade premiär idag ? Själv kan jag inte säga något då jag inte har sett avsnittet ännu, men jag är nyfiken på vad ni tycker och tänker ?
 
 
6 kommentarer publicerat i
Taggar: ung & bortskämd
#1 - - josefin:

Nej, skit också! Det missade jag... :/

#2 - - Evah - En av Karlstads största bloggar:

Jag tyckte det var ganska kul faktiskt. :)

#3 - - Molly Bergström, UPPSALA:

Äntligen fint väder ;D
Vad görs denna onsdag?

#4 - - Sandra Saandriiie Åhfelt:

Hejsan sötnos! Hoppas allt är bra med dig.
Jag har en Dagens blogg tävling i min blogg och det hade vart SKITKUL om du var med :) Anmäl dig gärna här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/august/dagens-blogg-vinnare-1-2.html#comment
KRAMAR!

#5 - - Nina:

Inte perfekt, men helt okej.

#6 - - ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ :

Fin blogg du har! :] Är allt bra med dig idag?

Svar: Tack så mycket, jo visst är det bra med mig :)
kristin hedqvist