america´s next top model all-stars

Nästa vecka på tisdag kommer TV3 visa en ny säsong av America´s next top model, säsong 17 - den här gången kommer gammla deltagare tillbaka ( de som inte vann) för att tävla om att bli america´s next top model. I år kommer vinnaren vinna andra priser än de vanliga och dessa är : en mode kampanj för Express, gäst korresspondent för Extra och sista priset som kommer att avslöjas i ett senare tillfälle : chansen att vara ansiktet utåt för ANTM-parfym! Jag vet på ett ungeför hur den här säsongen kommer att vara och finalen vill ni verkligen inte missa !

top model

#1 - - anna:

den där säsongen har jag redan sett :)

#2 - - Monrou - Second Hand, retro & vintage:

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

#3 - - Sofia:

Hejsan, allt bra? :D



just nu är jag i Thailand så kika gärna in o följ min resa :D jag uppdaterar dagligen med massa bilder!

#4 - - - bbella huuynh :::

Just DU får ta del av min tävling om att vinna ett presentkort hos Coco's !



anmäl dig nu - länk : http://bellahuuynh.blogg.se/2012/april/cocos-sota-tavling-.html#comment - lycka till